Siapa lagi?ni die...

|
Ermm.. just received mak ogy comment on my previous post. Hehehe. Whoelse yea? ni dia..Suma aku rindu.nak raye same, nak family day same, nak gurau same, nak pau duit raye banyak2, nak amek gamba sama2(aku rase last time complete tah zaman bile dulu ntah).
MAMA'S SIDE..
  • Cik mat+mak oya(thanx for the venue)=yana,biha, anas,nabila,nadia,mamat,said,nuha,najwa,naili.
  • mak ha(thanx 4 the quantum cd,interactivemind and rahsiamenjadikaya package)hehehe.dah nak dekat abes bace and dengar.+wak din=azat filzati(rindu nak menyakat kau yg sengal tu).
  • mak ija+ayah me(thanx 4 the duit poket-terima kasih banyak2!!hehehe)=yan,sodiq and iffah(bila la dapat pegi raub mandi air terjun macam kecik2 dulu)
  • mak ina+pak nas(rindu nak lepak umah mak ina tapau makanan.alamak sory paknas motor kat bangi tu xpulang2 lagi sampai skang)=aqif,aqilah,shahmi "the disaster"punye budak.geram yang xkehabisan aku ngan die,afiqah,ahnaf and iman.
  • mak ogy+pak sepul(wakakaka trimas mengingatkan saya yg lupa and trimas for the "duit raya awal" aritu)hahahahahaha. 
  • Atok Tok Yah Acu Mama Babah Muaz Kakak Maya Munzir Yam Hajar Mujib Mujahid dah mention awal oke..
BABAH'S SIDE
Alamak yang ini agak mencabar sket sebab betul2 lame dah tak kumpul ramai2.sedih sungguh...ish..Anyway..
  • Mak Long+Pak Long=Along,Angah, Hisham, Ateh, Mamat.(bile last time jumpe?along angah dah kawen,dorang nye husband  and aku punye anak2 sedare pun aku tak kenal.aduhhhhhhhhh...ape nak dibuat ni?)
  • Pak Ngah+Mak Ngah(haaaa rindu sungguh nak makan mak ngah masak and sory suke kacau tengah2 malam mintak kunci hehehehe).Malik(bile dapat lepak lagi?)Nurul(kau je kot yg bace blog ni?)Qayum(wahahaha)Muiz,Wawa,Nadhirah.
  • Ateh+Paman(tak call pun ateh aritu before pegi.regret)=Najah,Najib+Nazrin(2ekor budak nakal),Alin(dah2 la manje dengan ateh tu..hoho)
  • Usu+Pakcik Ajad(pun aritu tak jumpe nakwatcamne kete rosak..hrmm)=Adumak aku suke lupe name budak kecik 2.ishk.Ha dah ingat Akilah(hehehe.abg nak mnyakat akilah lagi)and baby tu sungguh abg tak ingat namenye.Jumpe pun blom lagi lah!)
  • Langsung aku tak pernah lupe walau sesaat; Tok Wan, Wan, Acik Jana dan Sakinah.Alfatihah.

1 comments:

tajamkannuraniku said...

Salam JUmaat yang penuh dgn berkat dan rahmat NYa..ni kali ke 2 baca omelan abang post ni..menyentuh peraSAan, menajamkan nurani ni..bila baca tak sedar dan tanpa di minta airmata menitis tanpa henti..rasanya penulisan yg sepenuh hati mampu membawa ke unconsious mind terkenang masa lampau yang x mungkin dapat berulang lagi..semua itu anugerah Allah dalam hidup kita ini..apa yang kita lalui bersama keluarga, kawan2, alam persekolahan..dimana2 adalah yang telah ditentukan oleh NYa yang merupakan tarbiayah kepada kita..sebab 2 marilah kita menikmati apa jua peristiwa dan ketentuan Allah dalam mana pun fasa kehidupan ini..terlalu banyak hikmah dan kebaikan yang kita lalui-tiap suatu yang diizinkan Allah berlaku pada kita yang ditakdirkan pada kita itulah yang terbaik untuk kita....mg semua yang kita lalui mendekatkan kita kepadaNYa..lebih mengenali dan lebih mencintaiNya...

Post a Comment