Entahlah..

|
Entah kenape sejak akhir ni aku jadi teramat emosi. Entahlah.. Ya Allah berilah aku kekuatan.. Nape emosi?try tengok gamba ni..Rindu benar nak kene kacau ngan kene kejut dengan mujaid pagi2. Rindu benar nak menyakat mujib dan hajar. Rindu benar nak usik yam ngan maya. Rindu betol nak buli munzir. Rindu betul nak gadoh dgn kakak. Rindu betol nak lepak ngan muaz. Rindu betol nak teman babah berniaga. Rindu betol nak makan mama masak. Rindu btol nak kene marah ngan tok tan tokyah. Acu? Rindu jugak nak tengok kesengalan die..

Itu pasal aku amat hargai sume perkare yg aku hadapi, sbb pasti satu hari aku pasti akan kehilangan semuanya.

4 comments:

Ruzi said...

Salam sayang 165.. kat makcik2 dan pakcik2 lain tak ingat ker? hehe.. Take care..

pensel tajam said...

wahahahah.kat makcik pakcik sume lagi la ingat.blom masok adik2 sedare lagi....muwahahaha.

mokcu said...

huhuhu sdey plak bc..huhuh
Goodluck ye..

cahya said...

huhhuuu..
sdeh plak bace weh..
tu blom aku yg kt sane..

papehal takecare la..!
em,papehal ayat aher tu btol3..!!

Post a Comment