UiTM 69th Convocation.

|
Ya maka seperti yang diminta oleh Puan Norhayati Bachok, ibuku tersayang maka dipersembahkan gambar konvokesyen UiTM yang ke 69. Adui. Geramnye tak dapat pegi. Kalau tak, ade gak la wakil dalam gamba ni pakai selempang emas tu kan. Hahahahaha. (click dekat gamba 2 kali kalau teringin nak tengok besar2)

Diploma Ukur Bahan, 1st Batch 2005 June intake. 
Dari kiri; Mohd Adli, Razis, Nur Hidayah, Siti, En. Noorzali, Nur Malihah, Dr. Norizan, En. Husrul, Nor Hafizah, Firdaus, Rabiatul Adawiyah, Muzamil.
Tiada dalam gambar; Mus'ab Mustafha (penselXtajam), Shaizul, Habib Sebastian, Nur Fadzlin, Aifa, Sue Zahrine.

Belakang dari kiri; Firdaus, En. Noorzali, Razis, Adli, Hafizah, Muzamil.
Depan dari kiri; Habib Sebastian, Nur Hidayah, Nur Malihah, Siti, Adawiyah.
Tiada dalam gmbar; umang ramai eh!

Nur Malihah Rahimi * Nur Hidayah Jaafar

Fulamak siap dapat bunga lah?

Ha yang ni; Abdullah Mus'ab Mustafha

Mama la ni. suh upload. tgk dah meleleh air mata. yeke?wakakakakakaka.


4 comments:

Anonymous said...

Nak datang tapi clash dengan meeting exam di sarawak, rugila saya tak pegi

pensel tajam said...

sy pun nak datang!!!!!!!!!!!!waaaaaaaaaaa

tajamkannuraniku said...

Salam perjuangan 165, salam sayang..apa2 pun setinggi2 syabas dan tahniah..dulu masa mama dapat anugerah naib canselor x gi konvo gak..x merasa gak pakai selempang emas 2..atok punyalah frust tapi 10 tahun lepas 2 gantikan hadiah 2 pada tok tan dan tok yah semasa konvo 1994 di institite pengajian islam bangi dapat pelajarterbaik diploma kaunseling islam..kali ni abang lak mama x dapat tengok dan bersama..apapun isnin lepas mama acu dan munzir gi ambil scroll anugerah 3 keping dgn cek hadiah abang sebagai pelajarterbaik 2..sempat posing mautkatdepan off naib censelor..setelah lebih 25 tahun tinggalkan kampus uitm shah alam..terkenang masa yang dah berlalu semasa zaman student..begitu banyak pengalaman pahit manis di situ..yang pasti life campus suatu yang amat mahal dan manis yang pasti mama x akan laluinya lagi..namun mama akan tetap tajamkan nurani ini di universiti yang jauh lebih mencabar UKM..universiti KEHIDUPAN Malaysia...Ya Alim engkau lah yang Maha mengetahui dan Maha memiliki ilmu..kami hanyalah memiliki drp mu sebahagian kecil sja ilmu yang yg maha luas...mg Al Matin terus berikan kekuatan untuk abang terus mencari ilmu NYa agar dapat beri manafaat pd diri dan semua..selamat berjuang..

Nur Suaidah Bachok said...

uit2...
cm best jek ea convo...
kitorg p amek ko nye aritu..
hehehe...cian ko xde..

weh,snow tuh!
best ah ko kn...
em,gmbr awek ade nmpk..hehehe
pastu kn, congrates la ea..
k,daa..

Post a Comment