strawberry?

|
Saya suka strawberi.Saya amat suka strawberi. Di Malaysia saya harus ke Cameron Highland atau ke Kundasang. Hanya di sana saya boleh dapat strawberi. Tapi harganya agak mahal. 5,6 biji sudah mencecah 10 ringgit. Sedihnya. Tapi di sini saya boleh selalu makan strawberi. Strawberi di sini besar2. Rasenye pun agak manis berbanding di Malaysia. Harganya juga amat murah. Saya boleh dapat sekotak strawberi yang besar2, merah2, dan amat manis sekali. Jumlahnya dalam 35 biji dan harganya cuma 6ringgitlebih (1GBP). Thanx God! Dan saya juga ketemu saudaranya, raspberry. Dan saya mula sukakannya!Peach?Apple?Grape?Not to mention about that. Wehehehehe.

Alamak. Jangan la cerita pasal rendang, ketupat, lemang dan tempe. Sume tu tak mungkin saya dapat di sini.Waaaaaaaaa.sob3

0 comments:

Post a Comment